2014年1月3日 星期五

Si Gemuk Tukar jadi Lelaki Cun


Jangan suspek, bukti tarikh surat khabar 1hb April 2014
24hb May 2013 Surat khabar

Nama saya Danny, berusia 37tahun. Saya mengawal berat badan antara 90-95kg selepas kem askar
Anak tunggal dan menghadapi masalah peranakan dalam keluarga. Aduh…tekanan ini menyeksakan saya. 
Siapalah nak kahwin dengan si gemuk?? Saya mencuba pelbagai cara seperti makan ubat tradisi, bil diet, jogging…tetapi kesan hanya sementara dan ulangi bentuk asal
Saya sentiasa bertanya-tanya munkin masalah ini berpunca pada bentuk fizikal saya
(Berjaya mengurangkan 7inci selepas 7 minggu)
Masalah gemuk menggangu kehidupan harian saya, aktiviti lepas waktu kerja hanya main online game 
Saya menghadiri satu jamuan dengan member-member sekolah yang tidak berjumpa selama 20tahun dan rasa
dengki kerana mereka masing-masing telah berumahtangga memandangkan saya masih bujang

mereka hairan kerana bentuk badan saya dan soalan-soalan dipertanya itu membuat saya malu dan janggal.  
1hb April 2013

Selepas jamuan itu, saya berhasrat buangkan lemak-lemak dan akhirnya formula yang senang, mudah dan berkesan berjaya ditemui
24hb May 2013  (Berjaya mengurangkan 18.7kg selepas 7 minggu)
Formula saya seperti berikut:
1.      Makananmengawal dan elakkan pengambilan haba, gula, kanji dan buahan-buahan, lebihkan daging (p/s: hanya lemak berlebihan dalam badan dihapuskan!)  

Anda boleh melayari GOOGLE apa kesan makan lebih daging

Halang makan kanji(seperti pau, mi, nasi), dessertbuah-buahan hanya makan jambu batu dan tomato
l  Han Tian Filaments
l  (10kali/ pak - 1kali 8g mengandungi 6.47g serat, haba terendah)
Filament ini menggantikan nasi harian saya, kaya dengan kolagen dan serat


Han Tian Filaments berkembang selepas menyerap air dapat menambah rasa kenyang
Han Tian Filament menpunyai daya penyerapan lemak yang kuat juga gandungan fiber yang tinggi senang membuang lemak.
Han Tian dipanggil juga sarang burung laut kerana kaya dengan kolagen dan koloid.
Faktor utama pengambilan daging yang lebih serta Han Tian kerana kandungan haba rendah, kaya dengan serat dan kolagen
Ramai pakar diet sering utamakan kepentingan pengambilan makan seimbang.  Tetapi menurusi cara dan menu saya amat berkesan. Lemak badan saya menurun dari 34% ke 22% , sama seperti stamina dan tahap lemak lelaki berusia 22tahun. Yang pasti, lemak tebal telah dihapuskan.  Jika anda nak tahu rahsia menu , sila layari menu keenakan Han Tian Filament di laman

>>>>>http://xiaojiehuang.blogspot.com/2014/01/bagi-orang-dewasa-resipi-khas-untuk.html

Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)


2.      Rahsia sebelum tidur: Slim Plum
Bagi pengetahuan anda, musuh gemuk dan masalah kulit ialah najis. Menurut kata orang tua :segala penyakit berpunca dari najis. Tekanan kerja juga salah satu sebab susah buang air besar.
Saya yakin makan Slim Plum kerana ia mengandungi Aktif Lactobacillus, pihak kilang dapat keklulusan repot tidak mengandungi ubat sampingan (kaya dengan 5 jenis bacteria semulajadi). Saya makan sebiji setiap malam sebelum tidur dengan minum 300cc air dan mesti membuang air besar dalam kuantiti yang menajukkan pada keesokan pagi. Nasihat dari doktor mengenali 5 jenis bacteria semulajadi baik untuk badan kita. Oleh sebab itu, slim plum menjadi kegemaran saya apa jua masa, terutama menghadiri jamuan. Pihak kilang menasihat tidak melebihi sebiji sehari, satu pak lebih kurang 1 bulan baru hapis. 5 jenis bakteria dapat mengubah dan mengecepatkan gerakan usus supaya senang membuang air besar, menpertingkatkan metabolism badan. (jika kehidupan anda sibuk, makanlah slim plum, kakak saya hilang 3kg dalam seminggu kerana plum ini)
Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

3.    Senaman:

Setiap hari bersenaman 12 min dan mengoncang G5 Dynamic Flexing 6 min .Tanpa G5 Halter berpuntar, plan saya pasti gagal 
Peluh yang keluar semasa bersenaman dengan G5 6min sama kesan dengan berjogging 40min. kesannya 10 kaliganda dari rekaan tradisi. Tiada had tempat bersenaman.










                           Berpeluh banyak selepas 6min! jauh daripada berjogging 40min

                   Pakailah G5 Dyanamic Flexing yan lebih berjimat masa daripada berjogging, membakar kalori dan membina bentuk badan lebih berkesan

Video ajaran G5 Dymanic Flexing (begitu berkesan) 


G5 Dynamic Flexing
Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

Berpisah dengan Perut Besar:


Rekaan berteknologi tinggi ini terkenal di Negara Japan, berpeluh selepas 1 jam memakainya
Rekaan khas garis perut untuk membentuk shape perut

Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)


Roda Magnitik Urut: mengelakkan lemak tertumbuh, mempercepatkan metabolisma badan (rekaan berbola membawa kesan baik terhadap zat besi dalam darah kita)

Lemak yang dekil dibahagian lengan, peha dan perut dapat dihilangkan 
Produk ini amat ajaib! Saya tidak perlu perbelanja tinggi berurut di spa disamping kesan yang baik dari urut tradisi memakai tangan,kos dan masa tetap dijimatkan.…….

Roda Magnitik
Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)


Pelangsingan Cincin Jari Kaki
Produk ini terkenal di negara Japan kerana banyak media yang memperkenalkannya dalam rancangan masing-masing. Keajaibannya hanya ikat pada jari kaki dan akan menguruskan badan.


Tujuan memilihnya hanya ingin cuba dan rasa tiada kesan negatif kerana ramai atlet yang memakainya. Bagi diri saya yang kepentingan makanan seimbang, senaman, dan urut adalah faktor utama menjaga dan menguruskan badan.
Jika anda berminat, sila layari laman ini

Pelangsingan Cincin Jari Kaki

Kongsi, Produk boleh dapat di:
(10/1~12/1 Penghantaran Percuma Bagi Semua Produk!!)

沒有留言:

張貼留言